Een logo – Een huisstijl – Een website?

Ha! Je wilt een logo? Of beter nog een huisstijl én een logo? Of nee, wacht! Een website is de bedoeling, maar wat je eigenlijk zegt is: “Ik heb nog geen logo, of beter nog: mijn logo, mijn huisstijl, mijn website is gewoonweg sh*t! en daar moet wat aan gedaan worden, maar ik weet niet hoe, en ik weet niet bij wie en nu ben ik op deze website terecht gekomen.”

Communicatie is de oplossing

Dus, wat is er nou eigenlijk aan de hand? Je wilt gewoon beter opvallen tussen je concurrenten want niemand ziet je, je valt niet op als vierkant tussen al die andere vierkanten. En dát terwijl je zo ontzéttend goed bent in je vak, fantástische handige producten en diensten hebt waarmee je de mensen in jouw doelgroep meteen uit de problemen helpt. Want zeg nou zelf, je bent een kanjer in je vak!

Maken, ontwerpen of vormgeven?

En nu ben je hier en kom je weer zo’n grafisch vormgever tegen die óók weer een logo, een huisstijl en een website kan maken. Wat is het verschil?

Laat ik duidelijk zijn: ik máák niets. Ik máák geen logo. Ik máák geen huisstijl, ik máák geen website. Nee, dat doe ik allemaal niet. Dus ga maar snel van deze website weg want ik kan je niet helpen wanneer je een logo, een huisstijl, een website wil laten máken…

Doeg!

“Ja, maar…”

Nee, echt niet! Ik maak niets. Ik ben geen fietsenmaker. Ik ben grafisch vormgever. Ook wel bekend als grafisch ontwerper.

Ik ontwerp en geef vorm aan logo’s, huisstijlen en websites. Natuurlijk heeft die laatste categorie wel een maak element, maar dat is de achterkant. De voorkant is voor jou het belangrijkste want in essentie gaat het bij dit doeltreffende communicatie medium om de lay-out, de toegankelijkheid van de informatie en het ondersteunende beeldmateriaal.

Merkstrategie

En… bovendien als kers op de taart, kan ik je bedrijf helpen met een zgn. merkstrategie. Mijn ondersteuning houdt dus niet op bij een logo, huisstijl en website. Het vervolg is minstens zo belangrijk wil je in beeld blíjven, klanten blíjven trekken en omzet genereren.
Je reputatie, je visie, je bedrijfsfilosofie, je vakmanschap, alles hangt samen met elkaar en moet terugkomen in een merkstrategie, je gezicht, de toon waarop je spreekt, oftewel tone-of-voice, en je manier van doen naar buiten toe:

Páts! Daar is-ie weer! Je bedrijf wordt herkend en erkend door je doelgroep.

 

Kosten of waarde?

Dat is afhankelijk van jouw wensen en hoe je als ondernemer omgaat met kosten en waarden bij het runnen van je business. Ben je kosten gedreven of ga je voor de waarde en baseer je daar je onderneming op?

Wanneer je het aandurft om ongedwongen – en neem dit letterlijk – met mij van gedachten te wisselen, doe dat dan gewoon en laat hieronder weten wat je bedoeling is, dan bel ik je snel daarna even op om te luisteren naar jouw verhaal, je wensen en je ideëen.

Ik kan je vertellen: dat lucht enorm op! Eindelijk een luisterend oor met weerklank, begrip, feedback en advies voor jouw ideëen over een logo, een huisstijl, een website, waarmee je al een tijdje loopt te worstelen. En wie weet komt daar zomaar een fantastische samenwerking uit!

Vul het contacformulier nu in en ik bel je gauw!

    Velden met een * zijn verplicht in te vullen

    Ja, ik wil graag een gratis 30 minuten advies over: