LOGO’S

Een logo staat voor identiteit

Ik help je met het verbeteren van de visuele identiteit van je onderneming.

Een logo staat primair voor de herkenbaarheid van je bedrijf. Het laat de eigenheid van jouw bedrijf zien en werkt dag en nacht om die zichtbaarheid in stand te houden.

Het logo onderstreept het vakmanschap, de toewijding en de betrouwbaarheid van jou en jouw bedrijf en je mensen.

Zorg ervoor dat je logo op een goede manier, dus goed zichtbaar en met de juiste kleuren op al je promotiematerialen wordt weergegeven.
Het is je merk en dat dient overal consistent te worden weergegeven. Op alle social media kanalen, op de bedrijfsauto’s, briefpapier en enveloppen, flyers, brochures etc.

Ik zorg er altijd voor dat mijn opdrachtgevers niet met een ‘plakplaatje’ de deur uit gaan, maar tenminste met een handleiding hoe en waar het logo op de juiste manier moet worden toegepast. De kleurcodes, voor drukwerk en digitale toepassing, de afmetingen, hoe het geplaatst moet worden met hoeveel voldoende ruimte er omheen, niet op een achtergrond met een verkeerde kleur waardoor er te weinig contrast is etc.

Ook is het belangrijk dat een logo ‘overeind’ blijft wanneer het alleen in zwart wordt weergegeven. Zodra er verlooptinten worden gebruikt, zorg dan altijd dat er ook een lijnversie van het logo mogelijk is.

Mini portfolio van enkele logo ontwerpen

logo blik online
logo de thomas kerk
logo happy kids trainingen
Logo raymond hafkenscheid