Logo | Huisstijl | Website | Magazine

CREATIEVE DIENSTEN

“Een eigen smoel is het doel van elke visuele identiteit”.

Al meer dan 25 jaar ontwerp ik voor ondernemers (met lef!) door vorm te geven aan logo’s, huisstijlen en websites waarmee ik hun zichtbaarheid op een consistente manier weet te vergroten. Wat mijn klanten van onze samenwerking vinden? Lees hier verder…

Maar… eerst even iets over het creatief proces

Stel je geeft mij opdracht een logo, een huisstijl of een website te ontwikkelen. Verwacht dan geen hapklare brok, een hoppa meteen klaar ontwerp. Er gaat gewoon enige tijd over heen, maar daar is het resultaat dan ook naar, nl. dat wat jij wenst. Ik help je daar bij, want dat is mijn vak.

Dit zijn de fases die ik móet doorlopen om voor jouw bedrijf tot een passend ontwerp te komen:

  1. Voorbereiding – Kennis maken met de opdrachtgever, wie en wat en waarom; inlezen in het vakgebied van de opdrachtgever
  2. Incubatietijd – Laten bezinken, al met ideëen aan de slag, verder uitproberen en onderzoeken, uitwerken, schetsen, vormgeven.
  3. Broedtijd – Even laten liggen, nog een keer kijken, aanpassingen maken, overdenken, doorontwikkelen.
  4. Verlichting – YES! dit is ‘m! Bespreken met opdrachtgever, aanpassen, doorontwikkelen net zolang tot het ontwerp op z’n plaats valt.
  5. Uitvoering definitief ontwerp – Alle punten op de i en gereedmaken voor productie, voor drukwerk en digitaal.

Samen gaan we dit proces aan om het smoelwerk te ontwikkelen waarin jij jezelf en je bedrijf herkent.

Wil je dat ik even een logootje voor je
in elkaar flans? Denk twee keer na:
hier wordt niet geflanst!

Grafische vormgeving voor jouw situatie

Voor elke situatie is er een creatieve oplossing. Maakt niet uit in welke fase je bedrijf verkeert, maar wel zodra jij uitroept:
“Ik heb een logo nodig” of “Ik heb een huisstijl nodig” of “Ik heb een website nodig”.

Onderstaande situaties beschrijven waarvoor een creatieve oplossing nodig is:

  • Ik ga van start met mijn bedrijf en heb een logo nodig
  • Mijn bedrijf gaat fuseren dus we willen een nieuwe huisstijl
  • Er is een nieuw logo nodig door uitbreiding met nieuwe diensten
  • Lancering nieuw product / dienst waarvoor campagnemateriaal nodig is
  • Huisstijl past niet meer bij onze huidige bedrijfsvisie
  • Hoe kan ons bedrijf zich door een beter logo onderscheiden van de concurrent?
  • Onze website heeft een ouderwetse uitstraling
  • We hebben onze website al heel lang maar die is nog steeds niet responsive
  • Mooie website maar krijg er geen klanten door.

Herken jij je in een van de bovenstaande situaties waarin jouw bedrijf zich bevindt? Boek dan meteen een gratis 30 minuten sparringsessie. Ik help je op weg met ideeën om je bedrijf beter zichtbaar te maken.

Ja, ik boek meteen een gratis 30 min. sessie